خسته دل...

بخوام از تو بگذرم

من با یادت چه کنم؟

تو رو از یاد ببرم

با خاطراتت چه کنم؟

حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو

بگو من با این دله خونه خرابم چه کنم؟؟

تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی

توی رویاهای من عشق همیشگی بودی

آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته

بیکسی عالمی داره واسه من یه عادته

چطور از یاد ببرم اون همه خاطراتمو

آخه با چه جرئتی به دل بگم نمون برو

دلم دیگه خسته شده به حرف من گوش نمیده

چشم به راهه تو میمونه همیشه غرق امیده...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 17 شهريور 1389برچسب:,ساعت 1:13 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com